Jäsenlehti

Suomen Lancashire Heeler -yhdistyksen jäsenlehden nimi on Heeler Harrastajat, ja se ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Vanhoja numeroita voi tiedustella yhdistyksen tarvikemyynnistä (Heeler-puoti).

Toimituskunta
Tuija Malinen(vast.), Outi Myllymäki, Anna Ekman ja Elina Kallio.

Sähköposti
heeler.harrastajat(at)gmail.com

Taitto
MB-tiimi, Pirkko Dima

Aineisto
Kaikki jäsenten kirjoittamat heeleraiheiset jutut ja kuvat ovat erittäin tervetulleita! Aineisto lähetetään osoitteeseen heeler.harrastajat(at)gmail. com.

Heeler News
”Heeler News” -palstalla julkaistaan veloituksetta jäsenten uutisia (esim. tuonnit ja viennit, pentueet, näyttelysaavutukset ja koetulokset). Ei myynti-ilmoituksia. Lisäksi ilmaiseksi julkaistaan veteraanisynttärit (yli 7 v.) ja muistokirjoitukset kuvan kera. Uutiset lähetetään osoitteeseen heeler.harrastajat(at)gmail.com ja otsikoidaan ”HEELER NEWS”.

Ulkomailla menestyneet
Julkaisemme Suomessa kasvatettujen ja/tai Suomessa asuvien heelerien tuloksia ulkomaisista näyttelyistä tai kilpailuista/kokeista kootusti ”Ulkomailla menestyneet”-palstalla.  Toimitus kokoaa Koiranetistä, sinne kirjautuvat tulokset. Jos koirasi tulos ei ole kirjautunut Koiranettiin ja/tai haluat saada tuloksen yhteyteen koirasi kuvan, toimita tiedot ja/tai kuva ennen lehden aineistopäivää osoitteeseen heeler.harrastajat(ät)gmail.com .

Lehti ilmestyy
Nro 1 maaliskuussa
Nro 2 kesäkuussa
Nro 3 syyskuussa
Nro 4 joulukuussa

Aineistojen jättöpäivät
Nro 1 – 10.2.
Nro 2 – 10.5.
Nro 3 – 10.8.
Nro 4 – 10.11.

Ilmoitushinnat
Ilmoitukset värillisiä kaikilla sivuilla ja ilmoitushinnat laskutetaan erillisellä laskulla.

Jäsenistölle
koko aukeama 40€